Dla TSL Silesia zadowolenie klientów odgrywa kluczową rolę w budowaniu długotrwałych relacji biznesowych. Spółka nieustannie dąży do poprawy jakości swoich usług spedycyjno-celnych. Dla zapewnienia najwyższej jakości obsługi, firma systematycznie bada opinię swoich klientów. Na koniec 2024r. średnia zadowolenia wykazana w analizie wynosi aż 96%. W ankiecie wzięły udział firmy z różnych branż i krajów.
Ankietowani oceniają poszczególne aspekty współpracy, takie jak ogólne zadowolenie, częstotliwość raportowania, czas reakcji, komunikacja i kompetentność pracowników.
Wysokie oceny przedstawione na poniższym wykresie świadczą o rzetelności, profesjonalizmie oraz dbałości o potrzeby klienta.
Na podstawie wyników przeprowadzonych ankiet, TSL Silesia z radością może pochwalić się ocenami na wysokim poziomie. Co więcej, zdecydowana większość klientów przyznała że poleciłaby współpracę z TSL Silesia swoim partnerom.
TSL Silesia pragnie podziękować wszystkim klientom za szczerą opinię, która jest niezbędna do rozwoju oraz podnoszenia standardów oferowanych usług. W perspektywie przyszłości firma planuje utrzymanie oraz wzrost satysfakcji z wykonywanych usług. TSL Silesia świadomie dba o zadowolenie klientów, mając świadomość jak kluczowe są ich potrzeby i oczekiwania.
© 2023 Wszelkie prawa zastrzeżone
Made by IT Engineering