Nowa możliwość zwrotu wagonów będących własnością Białorusi, Litwy i Łotwy spoza granic Ukrainy

TSL Silesia Sp.  z o.o. oferuje nową możliwość zwrotu wagonów będących własnością Białorusi, Litwy i Łotwy poza granic Ukrainy

Ostatnie wydarzenia na wschodniej granicy Europy stanowią poważne wyzwanie dla logistyki transportu towarowego oraz właścicieli wagonów z różnych sąsiednich krajów. Przed tą sytuacją wagony należące do firm z Białorusi, Litwy i Łotwy były aktywnie wykorzystywane do przewozu towarów do Ukrainy. Jednak po zamknięciu granicy między Białorusią a Ukrainą dziesiątki, a może nawet i setki wagonów zostały zablokowane na terytorium ukraińskim, sprawiając problemy ich właścicielom.

W warunkach politycznej niestabilności i ekonomicznej niepewności właściciele wagonów zostali zmuszeni do znalezienia alternatywnych sposobów na powrót wagonów z Ukrainy. Ze względu na różnice w standardach kolejowych między różnymi krajami Europy, w tym Ukrainą, pojawiają się pewne trudności techniczne w przewozie wagonów towarowych. W większości europejskich krajów stosuje się standardową szerokość toru 1435 mm, podczas gdy na Ukrainie obowiązuje standard kolejowy o szerokości 1520 mm. TSL Silesia proponuje nowe rozwiązanie, polegające na dostarczeniu wagonów do terminala w Dorohusku. Znajduje się on na torze o szerokości 1520 mm, zgodnym z przyjętym standardem kolejowym w krajach WNP

 

Rozbiórka wagonów na terminalu w Dorohusku

Idea polega na rozbiórce wózków wagonów i załadunku ich, wraz z wagonami kolejowymi, na ciężarówki do dalszego przewozu do Białorusi, Litwy i Łotwy, gdzie wagony zostaną ponownie zebrane i zamontowane na torze o szerokości 1520 mm. Rozwiązanie to pozwala ominąć przeszkody na granicy białorusko-ukraińskiej i oferuje optymalny sposób dostarczenia wagonów do miejsca przeznaczenia w warunkach ograniczonej dostępności transportu kolejowego.

Zalety tego rozwiązania są oczywiste. Po pierwsze, pozwala to uniknąć ograniczeń w ruchu wagonów przez granicę białorusko-ukraińską, co zapewnia szybką i niezawodną dostawę. Po drugie, rozbiórka wózków wagonów i przewóz ich ciężarówkami pozwala na dokładniejszą kontrolę przewozu. Wśród korzyści należy również zauważyć zmniejszenie ryzyka związanego z zatrzymaniem wagonów na granicy oraz możliwość dostawy wagonów na czas.

Ponadto, propozycja ta podnosi kwestie konieczności rozwijania alternatywnych tras i metod dostawy w warunkach ograniczonej dostępności transportu towarowego przez określone granice. Może się okazać, że w przyszłości strony będą mogły znaleźć zgodne rozwiązania, uwzględniające interesy wszystkich zainteresowanych i zapewniające bardziej efektywną i niezawodną infrastrukturę transportową.

Propozycja TSL Silesia | Zaproszenie do współpracy na terminalu w Dorohusku

Zapraszamy do skorzystania z naszej propozycji wywozu wagonów z terytorium Ukrainy za pomocą transportu ciężarowego przez terminal w Dorohusku. TSL Silesia dąży do oferowania nie tylko standardowych usług, ale do opracowywania rozwiązań, które najlepiej odpowiadają Państwa potrzebom i oczekiwaniom.

Jesteśmy gotowi zapewnić Państwu kompleksowy zakres usług związanych z organizacją tego przewozu, w tym rozbiórka wózków wagonów, załadunek na ciężarówki oraz dostawę Państwa wagonów do miejsca przeznaczenia. Gwarantujemy wysoką jakość obsługi, bezpieczeństwo oraz dokładne dotrzymanie terminów.

Każdy klient jest wyjątkowy i ma swoje specyficzne wymagania i cele. Dlatego jesteśmy gotowi współpracować z Państwem nad indywidualnymi warunkami i propozycjami, które najlepiej zaspokoją Państwa potrzeby. Naszym celem nie jest tylko wykonanie Państwa zlecenia, ale przekroczenie Państwa oczekiwań i zdobycie zaufania dla długoterminowej współpracy.

Jesteśmy przekonani, że współpraca z TSL Silesia otworzy przed Państwem nowe perspektywy i pomoże skutecznie reagować na zmieniające się warunki na rynku. Jesteśmy gotowi omówić z Państwem wszystkie szczegóły i opracować indywidualne rozwiązanie, które odpowiada Państwa potrzebom, zapewniając niezawodny przewóz Państwa towarów, pomimo trudności technicznych i różnic w standardach transportu kolejowego.

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU